ا

آقا جان دریاب مرا، ببخش که هنوز در درس عشق به تو لنگ می زنم و پی دنیایم. نتوانستم دلم را آسمانی کنم و دم از آسمانی بودن می زنم، می دانم راه زیادی تا آدم شدن و آسمانی شدنم مانده؛     سخت است بیرون آمدن از فکر هیاهوی این دنیا.        کمکم کن بتوانم یک بیابان تشنگی را درک کنم و عطشم را باشهادت سیراب کنم.  آقا جان دورم از شما کمکم کن به آسمان نزدیک شوم.

Imam del tempo
ای آفتاب سایه نشین لوای تو / هر شب جبین به خاک نهد پیش پای تو
برخیز دلبرا بنشین در رواق چشم / بگذار پا به دیده که چشم است جای تو

Imam e Rettore به ایتالیایی

گردیده ام ندید رخ دلربای تو / دل پر زند به سینه ی من در هوای تو
خواهم که جای پای تو را بوسه ها زنم   /    در حیرتم که کجا هست جای پای تو


تو غایبیّ و بود خلق عالمت به حضور /به هر مقامی که هستی دهی به هستی نور

چگونه غایبی از دیده ام که می بینم / زکوچه های دلم می کنی هماره عبور

فدای گردش چشم خدائی ات گردم  /   چه می شود به نگاهی کنی مرا مسرور
آقا جان کی میایی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ف.م.ن