f 15

امام علی(ع)- فوتبال-ادبیات-عکس-طبیعت

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

تیم اینتر

خاویر زانتی می گوید با توجه به شناختی از ایکاردی داشته است می دانسته او روزی در بهترین سطح بازی خواهد کرد.

خوشحالم که اینتر عملکرد خوبی در سری آ داشته است و صدرنشین جدول است. همه این روزها مورینیو و اسپالتی را مقایسه می کنند و از من در این رابطه می پیرسند. این دو از موفق ترین مربیان جهان هستند و تاثیر مثبتشان در تیم هایی که کار کرده اند مشخص است.


این روزها مائورو ایکاردی فوق العاده عمل می کند و برای او خوشحالم. من انتظار اینکه او روزی فوتبالیست بزرگی شود را داشتم و حالا امیدوارم که او برای طولانی مدت در اینتر بماند.


اینتر مشتری جدید هافبک ارمنی و نیمکت نشینی منچستر یونایتد شد.

به گزارش ورزش 11، با نزدیک شدن به زمستان تیم های اروپایی به فکر تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالاتی رو به رو هستند، تیم فوتبال اینتر که با اسپالتی این فصل نتایج درخشانی را کسب کرده هم از این قاعده مستثنی  نیست.


به نظر می رسد اسپالتی که تیمش در این فصل بدون شکست باقی مانده است برای زمستان در خواست یک هافبک را کرده، که اصلی ترین گزینه هم هنریک میختاریان بازیکن نیمکت نشین منچستر یونایتد است.  کوریردلواسپورت که یکی از روزنامه های معتبر کشور ایتالیا است در این باره می نویسد "  اینتری ها هنوز  بازی های  درخشان میختاریان را در دوتموند فراموش نکرده اند و به فکر آوردن او به جوزپه مئاتزا  هستند".

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فا م.ن
کرمانشاه پس از زلزله

کرمانشاه پس از زلزله











کرمانشاه یک هفته پس از زلزله- هموطنانمان را در این فصل سرما فراموش نکنیم، آنها هنوز خانه ندارند

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فا م.ن
4